Kantoorinrichting – van ontwerp naar oplevering

 
 
 

Ontwerp

In de ontwerpfase is alles mogelijk. Alle wilde plannen die u in uw hoofd hebt, laat u op ons los. Wij kneden ze tot haalbare ontwerpen en voorzien u van technische plannen, 3D-simulaties en een gedetailleerde meetstaat. Voordat er nog maar een bureaustoel verschoven is, hebt u al een helder beeld van hoe alles eruit zal zien.

 
  • Kick-off

    Tijdens een koffie en een babbel komen we meer te weten over het project. We overlopen een vragenlijst die ons inzicht biedt in wat moet gebeuren. Suggesties zijn altijd welkom. Dit gesprek duurt al snel twee uur.

  • Werkplekanalyse

    Dan volgt een grondige werkplekanalyse. Hoeveel mensen zijn er dagelijks aanwezig in uw kantoor? Welke taken voeren ze uit? En hoe verloopt de interne communicatie? Aan de hand van gerichte vragen kunnen we ons een beeld vormen van de concrete werkzaamheden en tijdsbesteding in uw bedrijf. Ook gaan we na hoe we de huidige ruimte(s) en werkplekken kunnen optimaliseren.

  • Eerste voorontwerp

    Na uw goedkeuring van de strekking van het project volgt een eerste voorontwerp. Wij gaan aan de slag met alle gewonnen informatie en maken een grondplan. Er volgt een bespreking van het kleurenpalet, de materialen en de vormgeving.

  • Revisie

    In onderling overleg passen we de plannen verder aan tot het ontwerp helemaal uw ding is. Daarna werken we stap voor stap verder aan de optimale invulling van de werkplekken met aandacht voor het gebruikscomfort. We bespreken samen de concrete uitwerking van de praktische zaken zoals de implementatie van IT, data- en wifi-voorzieningen. U krijgt ook de eerste indrukken van het nieuwe kantoor in 3D-isometrie.

  • Finaal plan

    De ontwerpfase zit er bijna op. Wij bezorgen u een 2D-grondplan en aanzichten, 3D-renders en een gedetailleerd plan van alle elektriciteit en data. Daarna volgt de bespreking van het budget. U bent dan helemaal op de hoogte van het kostplaatje.

 

Wij voorzien u van grondplannen, technische plannen en 3d-renders

 

Aanbesteding

Nu mag u keuzes maken en knopen doorhakken. Welke materialen kiest u? Met welke aannemer wilt u in zee gaan? En waarop moet u daarvoor precies letten? Het kan zijn dat u door het bos de bomen niet ziet. Gelukkig staan wij u terzijde. Wij helpen u met het maken van juiste en slimme keuzes. Onze expertise is een vat waar u vrij uit mag tappen.

 
  • Materialen kiezen

    De keuze van materialen maakt het verschil in de afwerking. We doorzoeken onze materiaalbibliotheken, schuimen showrooms af en overlopen samen met u alle mogelijkheden zodat u een gerichte keuze kan maken.

  • Offertes opvragen

    Vervolgens maken wij het uitvoeringsdossier op. Wij vragen prijzen op bij verschillende aannemers en gaan met hen op plaatsbezoek. Vervolgens zorgen we voor een duidelijk overzicht van de offertes die we samen met u doornemen. Op die manier maakt u een correcte beslissing wat betreft prijs, kwaliteit en timing.

  • Bestelling + planning

    Nadat we in samenspraak de geschikte aannemer hebben gekozen en u de offerte hebt ondertekend, komen we in de laatste fase: de uitvoering. Wij maken een planning van de werken op en versturen die samen met de bestellingen op .

 

MAteriaalkeuze bepaalt de look en feel van uw kantoor

 

COÖRDINATIE

De werken beginnen. Het Kantoor van Morgen neemt de planning, coördinatie en werfopvolging helemaal voor haar rekening. Zo kunt u zich blijven concentreren op wat telt: het reilen en zeilen van uw bedrijf.

 
  • Werfcöordinatie

    Wij zijn het rechtstreekse aanspreekpunt voor u en voor de bouwpartners. Wij overlopen samen de voorbereidingen en geven u de wekelijkse planning door zodat u steeds op de hoogte bent van het verloop van de werken.

  • Oplevering

    Dan is het eindelijk zover: de oplevering. Wij leiden u rond in uw eigen kantoor en geven daarbij een woordje uitleg. U krijgt een uitvoerig verslag van de oplevering en kunt zich nestelen in uw nieuwe kantooromgeving.

 

na de oplevering is het aan u en uw werknemers