1. Eerste gesprek

Tijdens een eerste gesprek met uw interieurarchitect zoeken we uit wat de noden zijn van uw organisatie. We hebben daarbij oor voor al uw wensen en/of grieven, en uw eigen suggesties. Dit vrijblijvende gesprek duurt al snel twee uur.

2. Werkplekanalyse

De volgende stap is een grondige werkplekanalyse. Hoeveel mensen zijn er dagelijks aanwezig in uw kantoor? Welke taken voeren ze uit? En hoe verloopt de interne communicatie? Aan de hand van gerichte vragen kunnen we ons een beeld vormen van de concrete werkzaamheden en tijdsbesteding in uw bedrijf. Ook kunnen we nagaan hoe we de huidige ruimte(s) en werkplekken kunnen optimaliseren. Door bijvoorbeeld aan bepaalde plaatsen meerdere functies te geven, kan er nieuwe ruimte gecreëerd worden, zodat  voor de verschillende werkactiviteiten de juiste omgeving kan worden gecreëerd. 

3. Ontwerp

Na uw goedkeuring van de strekking van het project volgt een eerste voorontwerp. In onderling overleg passen we deze plannen verder aan, tot het ontwerp helemaal overeenstemt met uw wensen. Daarna werken we stap voor stap verder aan de optimale invulling van de werkplekken met aandacht voor het gebruikscomfort. We bespreken samen de concrete uitwerking van de praktische zaken zoals de implementatie van IT, data- en wifi-voorzieningen. We zorgen er voor dat dit alles past in een origineel design.

Van dit ontwerp maken we technische plannen, 3D-simulaties en een gedetailleerde meetstaat.

 

 

4. Juiste bouwpartners

Na de ontwerpfase vragen we prijs aan bij de juiste bouwpartners. Vervolgens zorgen we voor een glashelder overzicht van de offertes die we samen met u overlopen. Op deze manier kunnen we samen een correcte keuze kunnen maken wat betreft prijs en kwaliteit. Een juiste afweging van materialen en technische details kan hét verschil geven in de afwerking. Daarom bekijken wij samen met u alle mogelijkheden om de juiste keuze te kunnen maken. 

5. Realisatie

Na uw groen licht worden de verbouwingswerken zo snel mogelijk uitgevoerd. Het Kantoor van Morgen neemt de planning, coördinatie en werfopvolging helemaal voor haar rekening. Dit houdt in dat wij het rechtstreekse aanspreekpunt zijn voor u en voor de bouwpartners. Wij overlopen samen de voorbereidingen en geven u de wekelijkse planning door zodat u steeds op de hoogte bent van het verloop van de werken. Zo kunt u zich ondertussen blijven concentreren op uw bedrijf.

 

_MG_4397.jpg